A legtöbb ember elégedetlen testével, alakjával: csak a hibákat látja, pedig nem is olyan bonyolult észrevenni a jót, és megszeretni saját testünket! Ez az alábbi 5 tippből is kiderül:

  1. Derítsük ki

Derítsük fel, valójában ki az elégedetlen: mi magunk vagy valaki más? Lehet, hogy mi jól tudnánk érezni magunkat a bőrünkben így is, ha nem hallanánk minden nap az édesanyánktól, a legjobb barátunktól vagy a párunktól, hogy nem ártana fogynunk egy kicsit. Akinél ez a helyzet, annál valójában nem a testtel való elégedetlenség áll fenn, hanem egy kapcsolati probléma, így azt kell kezelni, nem pedig fogyókúrázni.

  1. Ne vigyük túlzásba

Ha valóban mi magunk vagyunk elégedetlenek a testünkkel, érdemes nem túlzásba vinni a teljesíthetetlen elvárásokat támasztó média fogyasztását. Ha ezekhez a képekhez viszonyítanánk magunkat, valószínűleg senki sem lenne elégedett önmagával. Ez nem jelenti azt, hogy sosem olvashatunk sztárpletykákat az interneten, de ne váljon a rögeszménkké a hasonló magazinok bújása.

  1. Arra figyeljünk, amit tudunk

Ne arra figyeljünk, hogy néz ki a testünk, hanem arra, hogy mit tud. Írjunk listát arról, mennyit tudunk lefutni, megemelni, úszni stb. A listát olvasgatva meggyőződhetünk arról, mennyi mindenre vagyunk képesek, így növelhetjük önbizalmunkat.

  1. Aknázzuk ki képességeinket

Mutassuk be a képességeinket, akár csak saját magunknak. Nézzük meg, mi szerepel a fenti listán, majd aknázzuk ki: ha erősek vagyunk, végezzünk súlyzóst edzést a konditeremben, ha pedig szokatlanul hajlékonyak, iratkozzunk be egy tánctanfolyamra, vagy járjunk jógázni.

  1. A nem szeretem helyett a szeretem a lényeg

Ne azokra a testrészeinkre fókuszáljunk, amelyeket nem szeretünk magunkon; inkább emeljük ki azokat, amelyeket igen.

Ha hasznosnak találtad a tanácsokat, ne felejtsd el másokkal is megosztani!

 

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!


Katt ide most!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Kutyahideg van - fáznak-e a kutyák? Ha igen, mik a jelei?