Hozzávalók: 5 közepes burgonya; 1 ek kókuszreszelék; 1 ek szezámmag; 1 kk barna cukor; 1 ek finomra reszelt friss gyömbér; 2 zöldpaprika, finomra vágva; 1 ek finomra vágott friss korianderlevél vagy petrezselyem zöldje; 2 kk garam masala; 2 kk só; 1 ek citromlé; 1 ek keményítô; 20 dkg finomliszt; 1 kk só; 1/2 kk kurkuma; ½ kk pirospaprika; 2 kávéskanál olvasztott ghí; 1 dl víz; ghí vagy növényi olaj a sütéshez

Először a tölteléket készítjük el, hogy lehûljön, mire elkészül a tészta. A burgonyát héjában megfőzzük, megpucoljuk, és villával összetörjük. Belekeverjük a kókuszreszeléket, a szezámmagot, a gyömbért, a zöldpaprikát, a petrezselyem zöldjét, a cukrot, a citromlevet, a garam masalát, a sót és a keményítőt. Félretesszük, amíg meggyúrjuk a tésztát. A lisztet, a kurkumát, a fûszerpaprikát és az egy kávéskanál sót összekeverjük, majd lassan hozzáadjuk a vizet. Kemény tésztát kapunk, amit addig gyúrunk, míg megpuhul és rugalmas lesz. Lisztezett nyújtódeszkán 3 mm vastag téglalapot gyúrunk belőle. A hideg burgonyát egyenletesen elosztjuk a tetején, majd szorosan feltekerjük, mint a bejglit. Éles, recés késsel 1 cm széles szeletekre vágjuk a hengert. Két tenyerünk között kissé kilapítjuk a korongokat, s forró ghíben vagy olajban 3-5 perc alatt mindkét oldalukat aranybarnára sütjük.

Hémangi/vegavarazs.hu

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!


Katt ide most!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Alu masala