A „4-7-8”módszerre egy amerikai blogon találtunk rá, és amennyire egyszerű, olyan hatásos lehet.

Ez a praktika még akkor is segít elaludni, amikor ideges vagy!

Amikor izgulsz, a szíved gyorsabban ver és megnő a légzési sebességed. A módszer lényege, hogy irányított levegővétel segítségével arra kényszerítjük a szervezetet, hogy lelassuljon a szívverés és megnyugodjon a test. Aki jógázott vagy meditált már, tudja, hogy a megfelelő légzés mire képes.

A 4-7-8 módszer mindössze ennyiből áll:

Belégzés 4 másodpercig orron keresztül.

7 másodpercig tartsuk bent a levegőt.

Majd 8 másodpercen keresztül szájon át fújjuk ki és ezt ismételjük addig, amíg álomba nem merülünk.

Ha még sohasem végeztél légzőgyakorlatot, az elején furcsa lehet sokáig bent tartani a levegőt, de pár levegővétel után hozzá lehet szokni, és ez a módszer sokaknak segített már.

Ha hasznosnak tartod a cikket, ne felejtsd el megosztani!

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!


Katt ide most!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Nincs benne semmi "nagy titok" - ezek miatt az ételek miatt élnek a japánok akár 100 évig!