1. Reggeli feltöltődéshez: fekete vagy zöld tea

L-teanin- és koffeintartalmuknak köszönhetően ezek a teák úgy ébresztenek fel, hogy nem pörgetnek túl.

2. Átlendülés a délutáni álmosságon: zöld tea gingko bilobával

A zöld tea élénkít, a gingko biloba pedig a memóriádat élesíti.

3. Edzés utáni regenerálódáshoz: fekete tea

Egy csésze fekete teában 88 mg kálium van, ami segít az izmok edzés utáni regenerálódásában.

4. A stressz és a szorongás csökkentésére: levendula, kamilla, zöld tea

A levendula és a kamilla nyugtatja az idegeket, a zöld tea vagy a matcha pedig elősegíti a relaxált állapotot.

5. A pihentető alváshoz: kamilla, macskagyökér

A Valeriana hatóanyagaként is ismert macskagyökér és a kamilla is segítenek nyugodt állapotba kerülni, és mélyítik az alvás REM fázisát is.

6. Az eredményes fogyáshoz: gyermekláncfű, borsmenta

A gyermekláncfű segít megszabadulni a felgyülemlett víztől, valamint az emésztést is javítja – az arab gyógyítók már a 10. században is erre használták. A borsmenta természetes étvágycsökkentő hatása miatt segítheti a fogyókúrát.

7. A tiszta bőrért: rooibos, zöld tea

Mindkét teaféle antioxidánsban gazdag, ezért hatékonyan felveszi a harcot a bőrproblémákkal, pattanásokkal, aknéval, napégéssel.

8. A gyomor megnyugtatására: gyermekláncfű, gyömbér

A gyermekláncfűvel az emésztési, a gyömbérrel pedig szinte az összes gyomrunkat érintő problémától megszabadulhatunk.

Forrás

Ne felejtsd el megosztani!

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!


Katt ide most!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Itt a sálszezon! 25 remek tipp a sál viseléséhez!