Tavasszal sokszor azt vesszük észre magunkon, hogy legszívesebben átaludnánk a napot, ám hiába pihenünk sokat, szinte mindig fáradtak vagyunk.

Így harcolhatunk leghatékonyabban a tavaszi fáradtság ellen:

A szervezetnek nem csak a kevés, hanem a túl sok alvás sem tesz jót, ugyanis rendszerességre van szüksége. Próbáljunk odafigyelni arra, hogy lehetőleg minden egyes nap ugyanakkor feküdjünk le, majd keljünk fel.

Napközben töltsünk sok időt a természetes fényben, mert az így termelődő hormonok hatására az örömérzetünk is nő, míg a depresszív tünetek csökkenek. Mozogjunk a szabadban, mert az oxigéndús levegő felpezsdíti a vérünket, a gondolkodásunkat, növeli a koncentrációt.

Habár álmosság esetén a koffein lesz a legjobb barátunk, mégsem segíthet a tavaszi fáradtság ellen. A folyamatos kávézás helyett, nyissunk ablakot, végezzünk néhány tornagyakorlatot.

Fogyasszunk vitaminban gazdag élelmiszereket, kerüljük a nehéz ételeket, igyunk sok folyadékot.

Ha mindezek ellenére nem múlik el a tavaszi fáradtság, koncentrációzavar lép fel, és szinte betegnek érezzük magunkat, akkor menjünk el a háziorvosunkhoz, mert a hónapok óta tartó tavaszi fáradtság nem minden esetben múlik el magától.

(Forrás: eletforma.hu)

Ne felejtsd el megosztani, ha hasznosnak találtad!

KLIKKELJ A TETSZIK GOMBRA ÉS TARTOZZ KÖZÉNK A FACEBOOKON IS!


Katt ide most!

Olvasd el ezt a cikket is –>  Végre "szabadságra mehet" a világ legszomorúbb jegesmedvéje